"Megnéznénk az Unicum-gyártást és írnánk róla." "Oké, gyertek, mondjuk pont a gyártást nem nézhetitek meg." "Akkor interjúznánk a Zwackkal." "Azt sem lehet, nem szereti az Indexet, nem ér rá, nincs itthon." "Jó, akkor csak elmennénk, lófrálnánk az udvaron és lelkendeznénk a cégről, nagyon durva uborkaszezon van." "Király, gyertek."
Vagy így került az Index tetejére a Zwack Unicum Zrt.-ről szóló anyag szombat délelőtt, vagy még két eset lehetséges: hogy az Indexnél tényleg őszinte és mély szerelem alakult ki egy hosszú péntek éjjel a cég iránt, vagy esetleg hogy ez itt egy rohadt nagy jelöletlen pr-cikk.
Ha erős jóindulattal nézem, akkor cégprofil, de ez viszonylag mérsékelt számú szombat délelőtti Index-olvasót érdekelhet. Nem mondom, Zwack Péterrel beszélgetni a tradícióról, az még oké lenne, megnézni az egymilliomodik üveg legyártott Fütyülőst és gonzó-berúgni a cég udvarán szintén, na de a pálinka-gyártásvezetőtől semmit nem megtudni a nevén kívül, majd leírni, hogy miket forgalmaz még a cég? Was?
(Néhány hete egy másik erős hétvégi PR-cikk hullámról itt írtunk.)