HTML

Helló

Mi ez itt?
Az Antagon egy alvó újság(író)blog.

» Bővebben + szerzők
» In English: About us

» Facebook
» e-mail

Friss topikok

Címkék

168óra (3) a (1) ablonczybálint (1) ahónapokossajtóközleménye (1) akti (1) ambrusbalázs (1) apáti tóth (1) atv (4) axel springer (1) baloghákosgergely (1) bánó (1) bánzoltánandrás (1) barcsmiklós (1) bayerzsolt (2) bbc (1) bedemárton (2) bild (1) bkf (1) blikk (3) bnd (1) bódisandrás (3) bodokytamás (1) bogádzoltán (1) bogárzsolt (1) bolgárgyörgy (2) borókaigábor (3) brücknergergely (1) budapesti7nap (1) cenzúra (1) christiansciencemonitor (1) cnn (2) debreczeni (1) demorgen (1) déneszoltán (1) dévényiistván (1) dezsőandrás (1) die (1) díj (3) dizájn (2) dtóthkriszta (1) duna (1) dunatv (5) echotv (2) economist (2) editorsweblog (1) elte (1) emasa (5) eötvöspál (3) és (4) etika (1) eveningstandard (1) faz (1) feketenorbert (1) fidesz (1) figyelő (19) figyelőnet (7) friderikuszsándor (1) függetlenhírügynökség (2) galgagyörk (1) gawker (1) gazsólferenc (3) göbölyössomadíj (10) guardian (9) günterwallraff (1) gyakornokság (1) győrffymiklós (1) györgypéter (1) haászjános (1) hankook (1) havashenrik (1) helyitéma (1) heszlerróbert (1) hetilap (1) hetiválasz (14) híradó (3) hirdetés (1) hírsarok (1) hírszerző (2) hirszerzo (1) hírtv (3) hivatkozás (1) honvédelmi minisztérium (1) hvg (15) hwsw (1) index (24) inforádió (3) input (1) iwiw (1) jakupcsekgabriella (1) jog (2) joóbsándor (1) józsef (1) karrier (1) kecskésitollastibor (1) kereskedelmi tv (1) kertattila (1) klubrádió (1) kocsislmihály (1) kommunikáció (1) konferencia (1) kosaandras (1) kovácsgyörgy (1) közpénz (1) kreatív (4) kristonlászló (1) kritika (1) kulcsáristván (1) lánchídrádió (1) legáttibor (1) lendvai (1) litera (1) m1 (1) m2 (1) magyar (2) magyarhírlap (17) magyarnarancs (1) magyarnemzet (7) magyarrádió (12) magyartelevízió (1) majtényi (2) managermagazin (2) marketing&média (3) martin (1) martinamis (1) martinjózsefpéter (2) médiakutató (1) médiatanács (1) médiatörvény (1) menedzsmentfórum (1) mészárosbálint (1) metropol (1) miklósi (1) miklósigábor (2) minőségiújságírásért (3) mkisscsaba (1) mokka (1) morvai krisztina (1) mr 2petőfi (1) mti (9) mtv (22) múosz (4) nagyattila (1) napiciki (1) napigazdaság (3) napi gazdaság (1) nap kelte (1) narancs (16) nbh (1) nemzet (1) népszabadság (36) népszava (5) netzwerk (1) newsoftheworld (1) newsweek (2) newyorktimes (6) nkósajudit (1) nmhh (1) observer (2) oktatási és kulturális minisztérium (1) ombudsman (1) orig (1) origo (14) oroszország (1) ortt (3) pályázat (1) pannonnews (2) paul (1) pestiest (1) péter (1) pethőandrás (3) pogonyilajos (2) portfolio (1) portfolio.hu (1) pr (4) prherald (1) pulitzer (2) rádió (1) ralfneukirch (1) reakció (3) recherche (1) reklám (1) rendőrség (1) reuters (1) riport (3) rss (1) rtlklub (1) rtl klub (3) sajtófotó (2) sajtóosztály (1) sajttáj (1) slágerrádió (1) spiegel (4) spirkjózsef (2) storytv (1) stumpfandrás (2) suchgyörgy (1) sun (1) szabadsága (1) szabóákos (1) szájbarágó (1) szélesgábor (2) szempont (1) szigetitamás (1) szilágyijános (1) szlankóbálint (2) szólás (1) szombathypál (3) tagesspiegel (1) taszoknyomozó (3) taz (4) telekom (1) tényfeltárás (8) tilosrádió (1) time (3) times (2) tódorjános (1) tótawárpád (1) tüntetések (1) tv (1) tv2 (1) ujpéter (1) újságíróképzés (1) vajdaéva (2) válaszadási (1) vanityfair (1) vasárnapi (1) vasárnapiújság (3) velvet (2) viasat3 (1) világgazdaság (4) wired (2) wirthzsuzsa (1) zappegábor (1) zeit (1) zoltán (1) zóna (7) zoom (5) zsoltmelinda (2) zsűri (1) Címkefelhő

Hányan olvasnak Figyelőt? – Egy újabb benyalt sajtóközlemény

2009.03.10. 08:55 zsombor

A csütörtöki Figyelő címlapsztoriban írt arról, hogy a UPC regionális vezetésében hasonló belső eljárás folyik, mint amely a Magyar Telekomnál is visszaéléseket vizsgált. Hiába: a vizsgálat eredménye időközben megszületett, a cég pedig pénteken mellébeszélős közleményben (az új, ideiglenes ügyvezető „az egyre erősödő versenykörnyezetben, a teljesítmény és az ügyfélelégedettség növelése érdekében egy megújult csapat élén dolgozik majd”, a régiekről pedig semmi említés) tudatta, hogy elmozdították a vezetőket, amit számtalan gazdasági híroldal csont nélkül benyalt.

Közülük a legcsúnyább a FigyelőNet esete: ugyanazon oldalon, ahol változatlan szöveggel szerepel a sajtóközlemény, oldalt ott figyel a Figyelő hetilap ajánlója is nagy UPC felirattal a címlapon (mondja valaki, hogy nincs szükség erősebb print/online integrációra). Az [origo]-közeli Menedzsment Fórum MTI-ből vette át ugyanezt a hírt, ugyancsak a magyarázat igénye nélkül.

A Portfolio.hu még csütörtökön beszámolt a Figyelő cikkéről, ma viszont a pénteki közlemény vagy MTI-hír helyett a Napi Gazdaság hétfő éjjeli hírére hivatkozva számoltak be arról, hogy távozik a vezetés, ezúttal már a Figyelő említése nélkül. Az eMaSa szombaton, MTI-ből vette át a hírt (változatlanul), némiképp furcsa módon, hiszen nem is tartozik a profiljába.

A FigyelőNetes bénázást a HWSW újságíróinak remek blogja, az OMFG szúrta ki. A HWSW már péntek reggel összerakta a történteket, cserébe meg nem erősített belső pletykákkal is színesítette azt.

Újabb érdemi részleteket aztán a Napi Gazdaság keddi cikke hoz, eszerint komoly anomáliákat nem talált a vizsgálat, de azért nyugdíjazták Kovács Nimród eddigi regionális elnököt. A Népszabadság és a Világgazdaság oldalán csütörtök óta nem találtam említést az ügyről.


4 komment

Címkék: mti népszabadság figyelőnet világgazdaság emasa portfolio figyelő hwsw napigazdaság menedzsmentfórum

A bejegyzés trackback címe:

https://antagon.blog.hu/api/trackback/id/tr31993068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megyefoci 2009.03.10. 17:21:15

Szia Zsombor,

kösz a posztot, ezzel tényleg a számból vetted ki... a szót...

Magam múlt pénteken írtam pár kollégának, bemásolom:

Mai hír az FN.hu-n, hát tényleg van mit javítani a net és az offline együttműködésén, nem vették észre, hogy mintha kapcsolódna a Figyelő címlapos sztorijához az, hogy kivágták az egész menedzsmentet:

www.fn.hu/cegek/20090306/ujjaszerveztek_upc_mukodeset/

üdv
Brückner Gergő

aDoayen@HWSW 2009.03.10. 18:27:41

Gergő: ugye épp erről beszéltünk tegnap a rádió után :D

Ja és a legszebb, hogy ezek után az FN képes lehozni egy újabb cikket az index megjelenés után, úgy, hogy még mindig nem megy át két folyosóval arrébb és kérdezi meg, hogy mi a pics történt, hanem lehivatkozza az indexet :)

Manyizga (törölt) 2009.03.11. 15:29:02

A FigyelőNet-et emlékeim szerint bot-ok rakják össze, a cikkek CÍME alapján főleg. :)

Egy "Mind meghaltak!!!" címmel asszem be lehet rá kerülni.
(Ami mondjuk egy argentin kisbusz balesetéről szól valójában, és a sofőrön kívül a kecskéje vesztette még életét. Magyarán: valódi hírértéke ITTHON nem sok, de a cím miatt bekerülne.)

Panka2 2009.03.11. 17:43:15

A UPC-vel kapcsolatos pletykáknak úgy tűnik van valóságalapjuk.
Valószínűleg a vizsgálódáskor a UPC céges
kapcsolatai is nagyító alá kerülnek majd. Így a UPC kreatívokat
készítő Laboratory-val kapcsolatban felmerülhet a kérdés:
vajon az ügynökség marketingigazgatója is összejátszott-e a távozó UPC
vezérrel ( ugyanis Kovács Nimród véletlenül épp a tendert nyert Laboratory
ügyvezetőjének szomszédja Telkiben). Ráadásul a UPC
kiugróan sokat költött kommunikációra a Laboratory ügyfeleként a
piacon elfoglalt pozíciójához és méretéhez képest, de ez a mennyiségű
kommunikáció nem hozott arányos bevételemelkedést ( a piac
struktúrája miatt aligha hozhatott)

Erről beszélni kell mert szégyen, hogy a magyar reklámpiacon ilyen szintű kárt
okozó és a szabad versenyt semmibe vevő összejátszás megtörténhet!