Antagon | újságírás & satöbbi - Utolsó kommentek
blfr3@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://antagon.blog.hu/2013/05/01/semmi_kozod_a_penzedhez_lenyomja-e_a_trafiksztori_a_kormanyt/full_commentlist/1#c19777779
Válasz erre: Semmi közöd a pénzedhez: lenyomja-e a trafiksztori a kormányt?
2013-05-16T08:43:45+02:00
2013-05-16T08:43:45+02:00
SPYD3RM4N
http://blog.hu/user/555811
Két össze nem függő hír - így szüntetik meg két oldalról a sajtószabadságot:<br />
<br />
Az egyik ez a fenti, április 30-i hír. Sürgős eljárásban fogadják el azt a törvényt, mi szerint mostantól nem kötelező kiadni adatokat, tehát a sajtó kénytelen lesz ilyen-olyan nem hivatalos forrásokra támaszkodni egy-egy hírnél.<br />
<br />
Két hétre rá, május 15-én pedig megteszik a következő, logikus lépést: a saját maguk által létrehozott helyzetért a sajtón verik el a balhét. Innentől jobb, ha semelyik újság nem ír semmit, semelyik média nem foglalkozik semmilyen kormányzati tevékenységgel, mert pórul járhat a kormány által önkényesen ki nem adott információk miatt:<br />
<br />
Bekeményít a kormány<br />
2013. május 15. 14:25<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.kreativ.hu/media/cikk/bekemenyit_a_kormany">www.kreativ.hu/media/cikk/bekemenyit_a_kormany</a><br />
<br />
Több ügyvédi irodát is hadrendbe állított a kormányzat, hogy a jövőben határozottan reagálhassanak a médiában megjelent cikkekre - írja az Index. A lap információi szerint sajtófelelősökből álló akciócsoportot is felállítottak.<br />
<br />
Felszólítást kaptak a minisztériumok Győri Tibor miniszterelnökségi államtitkártól, hogy keményebben reagáljanak az elektronikus és nyomtatott sajtóban megjelent cikkek, riportok állításaira, amennyiben bennük hibát vagy valótlanságot vélnek felfedezni - írja az Index.<br />
<br />
Győri Tibor (aki Orbán Viktor egyik legrégebbi bizalmasa – róla részletesebben itt olvashatnak) azt kérte a tárcáktól, hogy jelöljenek ki egy-egy állandó felelőst, akik a sajtóügyeket követik majd. Az Index információi szerint az államtitkár személyes megbeszélésre is összehívta a minisztériumi munkatársak csapatát, ahol bejelentette nekik, hogy a tárcák a jövőben nem mehetnek el szó nélkül az őket ért kritikák, vitatható állítások mellett.
https://antagon.blog.hu/2013/05/01/semmi_kozod_a_penzedhez_lenyomja-e_a_trafiksztori_a_kormanyt/full_commentlist/1#c19725971
Válasz erre: Semmi közöd a pénzedhez: lenyomja-e a trafiksztori a kormányt?
2013-05-09T01:11:54+02:00
2013-05-09T01:11:54+02:00
l ember
http://blog.hu/user/340222
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/05/01/semmi_kozod_a_penzedhez_lenyomja-e_a_trafiksztori_a_kormanyt?fullcommentlist=1#c19701020" class="reply_nick_77378" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19701020 );">@fchris82</a>: akkor képzeld el, hogy nyolc általánosnyi alapműveltséged van, és fuss neki újra a száznapos program elemzésének, aztán képzeld el, hogy a média feléből azt hallod, hogy számszerűleg bizonyított az adott program fedezetlensége és ennyivel meg ennyivel növeli a hiányt és ezen keresztül az államadósságot<br />
<br />
szóval az utlsó bekezdésedben nyugodjunk meg
https://antagon.blog.hu/2013/05/01/semmi_kozod_a_penzedhez_lenyomja-e_a_trafiksztori_a_kormanyt/full_commentlist/1#c19701020
Válasz erre: Semmi közöd a pénzedhez: lenyomja-e a trafiksztori a kormányt?
2013-05-05T13:00:51+02:00
2013-05-05T13:00:51+02:00
fchris82
http://blog.hu/user/77378
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/05/01/semmi_kozod_a_penzedhez_lenyomja-e_a_trafiksztori_a_kormanyt?fullcommentlist=1#c19695667" class="reply_nick_340222" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19695667 );">@l ember</a>: Óóóó, dehogynem lehetett tudni. Pontosan lehetett tudni, hogy a 100 napos program csak hitelből finanszírozható. Egy hatalmas álbalhé volt ez az "eltitkolták a költségvetési adatokat". Frászt volt az titok, még az indexen is sokat cikkeztek abban az időben erről, hogy kb biztosan el van szállva a hiány. Persze a konkrét számokat nem tudta senki, de azért aki nem tök hülye, az átlátta. Ne vicceljünk már, a kiadás oldal drámaian megnőtt a 100 napos program után, és a bevétel oldal kb változatlan maradt. Aki kicsit is követte a dolgokat, azt nem érte hatalmas meglepetésként.<br />
<br />
Persze aki továbbra is azt hiszi, hogy a gázár és nyugdíj egy döntés kérdése csupán, szóval az egyiket simán lehetne felezni, a másikat duplázni mindenféle következmény nélkül, azt lehet, hogy mélységesen megdöbbentették az adatok.<br />
<br />
Ezért kellene szépen minden szerződést és számlát azonnal feltenni a netre, hogy kutatható legyen. Mindenkinek. Ez nem egy plusz, minden szerződés digitális formában készül, az állam pedig előírhatná, hogy először mondjuk az 5 milliót meghaladó számlákból csak elektronikusat fogad el, majd fokozatosan, 10 év alatt bevezeti, hogy később már CSAK elektronikus számlát fogad be, még ha az 500 Ft-ról is szól. Utalások is mehetnek fel a netre. Elfér.
https://antagon.blog.hu/2013/05/01/semmi_kozod_a_penzedhez_lenyomja-e_a_trafiksztori_a_kormanyt/full_commentlist/1#c19695667
Válasz erre: Semmi közöd a pénzedhez: lenyomja-e a trafiksztori a kormányt?
2013-05-04T10:16:06+02:00
2013-05-04T10:16:06+02:00
l ember
http://blog.hu/user/340222
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/05/01/semmi_kozod_a_penzedhez_lenyomja-e_a_trafiksztori_a_kormanyt?fullcommentlist=1#c19667815" class="reply_nick_77378" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19667815 );">@fchris82</a>: azért lehet felfele mutogatni, mert ezeknek a dolgoknak a forrásához sem volt semmi közünk, kb 2006-ig. De igazad van, lehet mutogatni az mszp-fidesz-szavazókra is
https://antagon.blog.hu/2013/05/01/semmi_kozod_a_penzedhez_lenyomja-e_a_trafiksztori_a_kormanyt/full_commentlist/1#c19668062
Válasz erre: Semmi közöd a pénzedhez: lenyomja-e a trafiksztori a kormányt?
2013-05-01T23:24:26+02:00
2013-05-01T23:24:26+02:00
fchris82
http://blog.hu/user/77378
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/05/01/semmi_kozod_a_penzedhez_lenyomja-e_a_trafiksztori_a_kormanyt?fullcommentlist=1#c19668012" class="reply_nick_13567" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19668012 );">@mcs</a>: Definíció kérdése. Amit én értek alatt: Egyáltalán nem! A város, közúthálózat, infrastruktúra fejlesztés mind-mind megtérülő beruházás. Az oktatás meg pláne. A tűzoltóság és egyéb szervek üzemeltetése megint csak egy beruházás, amivel jóval költségesebb károkat előzünk meg. A nyugdíj, az jóléti kiadás. A díszkő burkolat cseréje 5 évente, az megint jóléti kiadás, főleg, ha hitelből készül. Ha épeszű dolgokra költenénk a hitelt, aminek van megtérülése, "beruházáskra" költenénk, akkor a hitelnek lehet létjogosultsága.<br />
<br />
Ahogy a Bp Bank mondá vala: "A hitel üzlet nekünk is, Önnek is." Nyugdíj és egyéb folyó kiadásokra hitelt felvenni, méretes ostobaság! Az pont azt jelenti, hogy nem jövünk ki a "havi keresetből", ha hitel kell az internetszámla fizetéséhez. Ez ostobaság. De ha mondjuk hőszigetelés miatt veszek fel hitelt, az már oké lehet.<br />
<br />
Nem tudom, hogy érthető-e, mire akarok kilyukadni?
https://antagon.blog.hu/2013/05/01/semmi_kozod_a_penzedhez_lenyomja-e_a_trafiksztori_a_kormanyt/full_commentlist/1#c19668012
Válasz erre: Semmi közöd a pénzedhez: lenyomja-e a trafiksztori a kormányt?
2013-05-01T23:15:39+02:00
2013-05-01T23:15:39+02:00
mcs
http://blog.hu/user/13567
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/05/01/semmi_kozod_a_penzedhez_lenyomja-e_a_trafiksztori_a_kormanyt?fullcommentlist=1#c19667815" class="reply_nick_77378" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19667815 );">@fchris82</a>: minden kiadás jóléti kiadás.
https://antagon.blog.hu/2013/05/01/semmi_kozod_a_penzedhez_lenyomja-e_a_trafiksztori_a_kormanyt/full_commentlist/1#c19667815
Válasz erre: Semmi közöd a pénzedhez: lenyomja-e a trafiksztori a kormányt?
2013-05-01T22:41:18+02:00
2013-05-01T22:41:18+02:00
fchris82
http://blog.hu/user/77378
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/05/01/semmi_kozod_a_penzedhez_lenyomja-e_a_trafiksztori_a_kormanyt?fullcommentlist=1#c19667235" class="reply_nick_674877" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19667235 );">@ciccic</a>: Részben jogos, részben nem. Jellemzően felfele mutogat, holott a mutyi és adócsalás ugyanúgy megy kicsiben, mint nagyban. Aztán persze lehet vitatkozni, hogy a 9 millió kicsi csal-e el több adót, vagy a 10 000 gazdag. Vagy az mekkora probléma, hogy az állam nem megfelelően gazdálkodik a pénzekkel, mert mondjuk tízszeres áron újítja fel "haverjával" a vasutat - Közgép ugye -, vagy mondjuk gyanús körülmények között vásárol Grippeneket, rengeteg pénzért. A 4-es metróról nem is beszélve.<br />
<br />
És lehetne azt is ecsetelni, hogy a 13. havi nyugdíj és a 100 napos program miatt adósodott el ennyire az ország. 1 havi nyugdíjkiadás 300 milliárd Ft. A sokat szidott 4-es metró összköltsége nem éri el a 600 milliárd forintot. 8 év alatt a 13. havi nyugdíjjal 4 db teljes 4-es metrónyi pénzt szórtunk ki az ablakon. Úgyhogy ha vki nagyon keresi, hogy hova tűnt és ki nyúlta le azt a sok pénzt, akkor nézzen tükörbe. Jóléti kiadásokkal "mi" éltük fel, hülyeségekre. Persze sokkal könnyebb felfele mutogatni, hogy "az a rohadt Sanyi, az lopta ki", de nem. Sok kicsi, sokra megy. És lehet ám, ha utálna számolnák, az jönne ki, hogy igazából a "Sanyiék" által ellopott pénz, nagyságrendekkel kevesebb, amennyit a sunyin lázadó és másokra mutogató lakosság tett zsebre.<br />
<br />
"Nincs hópehely, mely felelősnek érezné magát a lavináért"
https://antagon.blog.hu/2013/05/01/semmi_kozod_a_penzedhez_lenyomja-e_a_trafiksztori_a_kormanyt/full_commentlist/1#c19667235
Válasz erre: Semmi közöd a pénzedhez: lenyomja-e a trafiksztori a kormányt?
2013-05-01T21:31:38+02:00
2013-05-01T21:31:38+02:00
ciccic
http://blog.hu/user/674877
Ezt le kellene venni agyilag!<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=kMDpVUmd-C4">www.youtube.com/watch?v=kMDpVUmd-C4</a>
https://antagon.blog.hu/2013/01/15/igy_nem_lett_soma-dijas_schmitt_leleplezoje_video_a_2013-as_dijatadorol/full_commentlist/1#c18814398
Válasz erre: Így nem lett Soma-díjas Schmitt leleplezője – videó a 2013-as díjátadóról
2013-01-16T10:17:38+01:00
2013-01-16T10:17:38+01:00
doggfather
http://blog.hu/user/453239
remélem legalább a vacsora finom volt... :S
https://antagon.blog.hu/2013/01/15/igy_nem_lett_soma-dijas_schmitt_leleplezoje_video_a_2013-as_dijatadorol/full_commentlist/1#c18813696
Válasz erre: Így nem lett Soma-díjas Schmitt leleplezője – videó a 2013-as díjátadóról
2013-01-16T08:48:04+01:00
2013-01-16T08:48:04+01:00
rágógumó
http://blog.hu/user/732771
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/15/igy_nem_lett_soma-dijas_schmitt_leleplezoje_video_a_2013-as_dijatadorol?fullcommentlist=1#c18813495" class="reply_nick_412623" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18813495 );">@engem gyíkká változtatott</a>: az a baj, hogy nem ivott, ital nélkül ilyen.
https://antagon.blog.hu/2013/01/15/igy_nem_lett_soma-dijas_schmitt_leleplezoje_video_a_2013-as_dijatadorol/full_commentlist/1#c18813495
Válasz erre: Így nem lett Soma-díjas Schmitt leleplezője – videó a 2013-as díjátadóról
2013-01-16T08:06:49+01:00
2013-01-16T08:06:49+01:00
engem gyíkká változtatott
http://blog.hu/user/412623
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/15/igy_nem_lett_soma-dijas_schmitt_leleplezoje_video_a_2013-as_dijatadorol?fullcommentlist=1#c18813351" class="reply_nick_371258" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18813351 );">@Frick László Emlékzenekar</a>: Reggel hétig ittál?
https://antagon.blog.hu/2013/01/15/igy_nem_lett_soma-dijas_schmitt_leleplezoje_video_a_2013-as_dijatadorol/full_commentlist/1#c18813351
Válasz erre: Így nem lett Soma-díjas Schmitt leleplezője – videó a 2013-as díjátadóról
2013-01-16T07:09:45+01:00
2013-01-16T07:09:45+01:00
Frick László Emlékzenekar
http://blog.hu/user/371258
13 hónappal ezelőtt a jóoldali újságírás -még mindig abban a szerepzavarban tombolván, amitől mitsetudván, oktondipocokmód szenvednek, hát még mi, egyszerű büdösparaszt[mnak nézett] olvasóik :D- napmintnap azon görcsölt, hogy tudná megbuktatni ezeket. A csúcs ez a balf...fékeskedés volt a Schnitt "leleplezéssel". Szegény Zseniális Ferencnek egy éve már úgy kellett magyarul, érthetően kérve-könyörögnie, hogy hagyják már abba a görcsölést a [tegyem hozzá én: a zsigerbőlgondolkodó politikaianalfabéta] jóoldali újságírók a fideszbuktatáson, amikor még nincsen készen az ellenzék a bukltatásra, se program, se elképzelés. Még ma sem állnak készen, maga a Bülbüészavú ártatlanarcú megmondta, ugye? <br />
<br />
Máig mint valami dicsőséges újságírói tettről beszélnek a Schnitt bukcsiról. és amíg a jóoldali újságírás nem döbben rá, mekkora politikai butaság és balfácánkodás volt idejekorán elpukizni ezt a kis patront, addig ugyanez folyik tovább minden oldalon, tehát a rosszoldalon meg a jóoldalon is. <br />
<br />
Összesen mit köszönhet a jóoldal a Schnittbuktatásnak? Ádert. Inkább jól el kellett volna popsizni ezt a buta újságírót, bár netudnánk, ki adfta a nevét a vagy 20 azóta is ismeretlen szorgos nyomozómunkájához... <br />
<br />
és ha minden gépírónő elkezdene úgy dalolni! muchacos!
https://antagon.blog.hu/2013/01/15/igy_nem_lett_soma-dijas_schmitt_leleplezoje_video_a_2013-as_dijatadorol/full_commentlist/1#c18812850
Válasz erre: Így nem lett Soma-díjas Schmitt leleplezője – videó a 2013-as díjátadóról
2013-01-16T00:15:19+01:00
2013-01-16T00:15:19+01:00
merre
http://blog.hu/user/722205
Ezért kár volt összejönni.
https://antagon.blog.hu/2013/01/02/a_newsweek_utolso_szamabol_eleg_jol_kiderul_miert_az_utolso/full_commentlist/1#c18766508
Válasz erre: A Newsweek utolsó számából elég jól kiderül, miért az utolsó
2013-01-10T10:41:59+01:00
2013-01-10T10:41:59+01:00
elsoleutes.hu
http://blog.hu/user/646501
Előre is bocs a szemetelésért, de:<br />
ugyanerről - kicsit másképp.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://elsoleutes.hu/?p=1578">elsoleutes.hu/?p=1578</a>
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18712103
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-05T14:47:26+01:00
2013-01-05T14:47:26+01:00
DezInf
http://blog.hu/user/769826
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18711811" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18711811 );">@isssti</a>: <br />
Öröm volt veled véleményt cserélni,de ha nem haragszol én megtartom a magamét, a tied meg csak a tied:)
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18712099
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-05T14:46:08+01:00
2013-01-05T14:46:08+01:00
DezInf
http://blog.hu/user/769826
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18708555" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18708555 );">@J.László</a>: <br />
<br />
Kevesebb kuruc, inkább szépirodalom,történelem és lehet kitisztul a fejecskéd::
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18711811
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-05T14:03:49+01:00
2013-01-05T14:03:49+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18707575" class="reply_nick_769826" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18707575 );">@DezInf</a>: Mint említettem: nem kellene humorizálással foglalkoznod, ha ennyire nem megy. Talán ebből le kellett volna vond: magam is értem, ezt humornak szántad - úgy látom a szövegértéssel is vannak gondok..
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18711798
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-05T14:01:54+01:00
2013-01-05T14:01:54+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18708068" class="reply_nick_676125" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18708068 );">@ásványi répacukor</a>: Szép dolog az önkritika: mivel nem ismerlek, nem mertem volna ilyesmit állítani rólad. Így, hogy magad írod, készséggel elhiszem. De vigasztaljon: nem szégyen a műveletlenség - egyszerű gondolkodás mellett is lehet belőled tisztességes ember: ezt próbáld szem előtt tartani és semmi gond nem lesz!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18708906
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T22:50:58+01:00
2013-01-04T22:50:58+01:00
GeoCracker
http://blog.hu/user/327180
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18708555" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18708555 );">@J.László</a>: legalább önmagadhoz képest legyél következetes.<br />
1. Az alkotmánybíróság nem azonos a kerületivel. Ennyit még Te is tudhatnál. Ha korábban törvénymegsemmisítésről írsz, majd amikor kiderül, hogy tévedsz, maszatolsz, az eléggé trollszagot áraszt.<br />
2. A cikk a HVG-ben januárban jelent meg. Jan. 11.-én. Március 30-án volt az emlékezetesen nevetséges Obersovszky-interjú, és még azon sem a lemondását jelentette be. Holott addigra már nyilvánvalóan tarthatatlanná vált a helyzete. Ha valamit nem tudsz tényszerűségében, akkor ne erőltesd.<br />
3. Hogyne. Svájci bicska. Ha mindenki lecsuknának, akinél zsebkés van, akkor talán Te is mehetnél zacskót ragasztani. A lényegen, azon, hogy a rendőrök bepróbálkoztak a provokációval, de nem jött be, ez sem változtat; <br />
4. Nem csodálom, hogy kimaradt. Biztos ott álltál a Hősök terén a gárdán belül. <a rel="nofollow" href="http://www.hajdupress.hu/?cikk=21193">www.hajdupress.hu/?cikk=21193</a><br />
<br />
Menj eligazításra. mert ez nem a Te estéd :-)
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18708555
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T22:19:49+01:00
2013-01-04T22:19:49+01:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18708439" class="reply_nick_327180" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18708439 );">@GeoCracker</a>:<br />
1.) Eddig úgy tudtam, hogy a Fidesz kézivezérli a bíróságokat. Most már nem kézivezérli a bíróságokat, úgy látszik. Vagy eddig sem így volt.<br />
<br />
2.) Tehát megjelenik egy cikk a HVG-ben és az elnök erre azonnal mondjon le szó nélkül. Nem semmi. A HVG-nek biztos jó világ lenne az ilyen.<br />
<br />
3.) Bicska az volt. Maga az előállított is ezt mondta. Vagy akkor ő is hazudott, nem csak a zsaruk.<br />
<br />
4.) Neo SA tüntetés. Hol? A jard védi a "feketeingeseket". Mi van? Ez nálam kimaradt. A jard tudod, kiket védett a feketeingesekTŐL? Azokat, akik elnne tüntettek az Erzsébet hídnál október 23-án.<br />
<br />
Istenem, micsoda fazonok vagytok ti.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18708439
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T22:10:43+01:00
2013-01-04T22:10:43+01:00
GeoCracker
http://blog.hu/user/327180
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704118" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704118 );">@J.László</a>: "Az alkotmánybíróság megsemmisít egy törvénytervezetet. "<br />
Amiről tudható volt, hogy ugy szar ahogy van. S a kormány erre nemelnézést kér, hanem kegyet gyakorol. Olvasgass Rogánt.<br />
<br />
"Lemond a köztársasági elnök, ha balhéba keveredik. "<br />
Demokrácia akkor lenne, ha azonal lemond. Amikor már mindenki rajta röhögött, Orbán még védte. Utána nagy nehezen tényleg elment a fenébe.<br />
<br />
"A "télirózsás" diákokat nem a cigányfajvédő rendőrséggel veretik laposra, hanem elfogadják a követeléseiket. "<br />
Nyilvánvaló rendőrségi csinovnyik-provokáció zajlott. a diákok nem vették fel a kesztyűt és a rendőröknek nem jött be a dolog. Azért még hazudtak egy kicsit bicskaügyben. De gondolom rájöttek, hogy jobb kussban maradni. Egy olyan rendőrségnél, amelyik a neoSA rendezvényén a feketeingeseket védi.<br />
<br />
"Hogy azt a diktatúráját neki!"<br />
S tényleg, valóban diktatórikus vonások vannak.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18708068
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T21:42:15+01:00
2013-01-04T21:42:15+01:00
ásványi répacukor
http://blog.hu/user/676125
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18707162" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18707162 );">@isssti</a>: Jobb társaságban -ha véletlenül odavetődik az ember- leül a sarokba és figyelmesen hallgat.<br />
Nem szükségszerű -még ha pénzt is kap érte- beleböfögni olyan dolgokba, -amiről lila ködös fingja sincs-,hogy kultúra.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18707575
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T21:02:26+01:00
2013-01-04T21:02:26+01:00
DezInf
http://blog.hu/user/769826
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18707162" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18707162 );">@isssti</a>: <br />
Én viccnek szántam,te látom mellre szívtad. Van ez így,jó hogy nem vagyunk egyformák. Gondolod lenne értelme 2006 előzményeinek,történéseinek elemzésére?<br />
Nem hinném,megvannak a klisék,gondolatok,ismerjük.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18707388
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T20:46:25+01:00
2013-01-04T20:46:25+01:00
Hertelendi
http://blog.hu/user/102197
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704689" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704689 );">@J.László</a>: "A tüntető diákok követeléseit teljesítik, nem pedig lövetnek rájuk vagy agyba-főbe veretik őket a Rádió udvarán a közrendet egyébként biztosítani képtelen rendőrséggel."<br />
<br />
Hát szép nagy barom vagy, az egyszer biztos! Senki nem vesz itt komolyan téged
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18707162
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T20:27:49+01:00
2013-01-04T20:27:49+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18705555" class="reply_nick_769826" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18705555 );">@DezInf</a>: Ha ennyire vicces lennék, biztos nem próbálkoznék a humorizálással. Persze lelked rajta, én max. a szánalomtól mosolyodtam el -no mindegy, ez borzasztó..
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18706275
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T18:44:55+01:00
2013-01-04T18:44:55+01:00
DezInf
http://blog.hu/user/769826
Nagyon utálhatod,ha csak a monogramját írod le kisbetűvel.<br />
ep -gondolkodásra késztettél :)<br />
<br />
Én orbánnal meg az alaptörvényével vagyok így,szerintem meg rájuk pazarlás a nagybötű, még azt hihetné komolyan veszem őket,pedig......:)))
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18706232
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T18:39:20+01:00
2013-01-04T18:39:20+01:00
bpe
http://blog.hu/user/181358
semmihabosítás, az, persze, kinek mi teccik..<br />
<br />
"nem naiv, hanem direkt kóstolgatta a rádiót" - mivan?<br />
<br />
..mit is mondott ep?<br />
<br />
"Első helyen a Nemzeti Színházat ajánlanám, politikai kekeckedés nélkül, egyszerűen csak vegyük tudomásul, hogy ez egy olyan színház, amelyik most már csak fél évig fog ebben a formában létezni. És nagyon sok nagyon jó előadása van. A Nemzeti soha nem volt ilyen közel a saját közönségéhez."<br />
<br />
kóstolgatta? ezzel?..<br />
<br />
nincs ebben semmi kóstolgatás, nem hiába kap egy fegyelmi vizsgálatot a KÜLSŐ gyártású műsor szerkesztője, aki rosszul gondolta, amikor azt gondolta, h bár a prog. ajánló rész KONKRÉT dolgokat szokott ajánlani, a nemzetit ilyen formán ajánlani túl nemkonkrét ahhoz, h bent maradjon..<br />
<br />
ep-et akkor se vágjunk ki, ha épp leszarja a konkrét elvárásokat, ez az mtva üzenete, imho, mert nem illik, máskülönben maga a nemkonkrét ajánló épp elég konkrét volt ahhoz, h csak vmilyen szerkesztői túlkapás okán vágódjon ki mégis.<br />
<br />
egyébként alföldit PONT uolyan "önkénnyel" tették a nemzeti élére, mint ahogyan most vki mást. (<a rel="nofollow" href="http://hetivalasz.hu/kultura/nyakkendo-nelkul-17866/)">hetivalasz.hu/kultura/nyakkendo-nelkul-17866/)</a> ráadásul szépen kitölthette a hivatali idejét. és a cél is uaz volt: az akkori kormányzat alföldis nemzetit akart. a mostani meg másmilyet óhajt. micsoda botrány..<br />
<br />
"Integráló szerepet szán a Nemzetinek az új igazgató. Különféle gondolkodású, hazai és határon túli alkotókkal szeretne dolgozni, és velük együtt olyan kortárs színházi nyelvet kialakítani, amely közelebb hozza az embereket a teátrumhoz."<br />
<br />
anno 2008. alföldi erről beszélt a pályázatában. de vajon sikerült neki? ..amikor maga ep mondja azt, h "A Nemzeti soha nem volt ilyen közel a saját közönségéhez." - saját? hmm, az mit jelent? ki a nemzeti saját közönsége?
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705605
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T17:19:31+01:00
2013-01-04T17:19:31+01:00
DezInf
http://blog.hu/user/769826
Jahh, és ha már arra jársz a konyhában,bedobhatnál egy dobozos sört!<br />
Nekem , ide!!!!!!! Neked ott a csapvíz,másnak enyhén arzénos,de lásd milyen jó vagyok hozzád, csak ma,csak neked feldúsítottam:)
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705555
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T17:13:53+01:00
2013-01-04T17:13:53+01:00
DezInf
http://blog.hu/user/769826
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18705431" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18705431 );">@isssti</a>: <br />
Elmentem a közértbe,vettem néhány könnygázgránátot és segítettem a rendőröknek megfékezni titeket :)<br />
Poroltót is vettem,azzal oltottam az általok felgyújtott kukákat,padokat.<br />
Hazaszaladtam seprú-lapát kombómért, felsöpörtem a Blaha környékét,eltakarítottam a szemeteteket.<br />
Aztán rájöttem átvertek a közértben. Könnygázgránát helyett lejárt szavatosságú tojást adtak,poroltó helyett pumpás dezodort. Gyanús is volt ahogy örültetek amikor oltottam a tüzet. Én azt hittem görögtűz, ti meg brancsbelinek néztetek.<br />
Remélem senki sem kapott szalmonellát attól a tojástól. Azóta is minden csengetésnél kiver a csengőfrász,félek a KÖJÁL fog keresni szándékos tüntetőmérgezésért. A végén még tüntibüntit kapok:)<br />
<br />
Kit érdekel a demokrácia?<br />
Elegem volt belőle,meg a lejárt savatosságú tojásból....hesss<br />
Te meg ne nácizzál itt,nem láttalak még mindig a tüftig kis skótszoknyás hegyivadászjelmezedben, pedig mióta ígéred. Ha felvetted akkor tárgyalok veled!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705431
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:58:24+01:00
2013-01-04T16:58:24+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18705403" class="reply_nick_769826" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18705403 );">@DezInf</a>: Drábám. ugye 2006 táján is ilyen hangosan védted a demokráciát -nyugtass meg! <br />
Akkor kire náciztál vajon? ;o)
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705418
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:56:27+01:00
2013-01-04T16:56:27+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18705349" class="reply_nick_252541" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18705349 );">@Hunor Levente</a>: :o)) ..most akkor ki itt a fasiszta? Esterházy baráti köre? ..kezd egyre inkább így tűnni.<br />
;o))<br />
Drága szívem, nehogy itt agyvérzést kapj potyára a nagy ordibálásban..
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705403
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:54:09+01:00
2013-01-04T16:54:09+01:00
DezInf
http://blog.hu/user/769826
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18705237" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18705237 );">@isssti</a>: <br />
<br />
Te isti !<br />
<br />
Most azért küldtek téged,hogy látszólag csökkentsétek a pofára esés jó nagy csattanását?<br />
Bocsi de el teccettek cseszni, az AB tagjai közt még nincsenek többségben a fidesz által delegált "alkotmánybírók". Ügyészség-Polt Péter, KE-a mosolygós rambó?MTVA-Annamari drága de rég hallottam csábos kicsi hangját.......<br />
Türelmetlenek teccettek lenni,megvárhatták volna,hogy az AB-t is feltölthessék a megbízható fideSS-elvtárs/nő "alkotmánybírónak kinéző"<br />
elkötelezett párttagjaikkal. <br />
Pofáraestek mert siettek,oszt a jeget senki sem takarította el maguk elől. Most mi sírjunk?<br />
Áprilisra megszünik az Alkotmánybíróság függetlensége. Addigra többségben lesznek a fideSS-pártkatonák. Most sírjunk?<br />
Nem,szégyelje magát az az alkotmánybíró aki fizetett pártkatonaként rombolja az AB tekintélyét. Lásd a mai fideSS-aparatcsikok különvéleményét,különös tekintettel Balsai NERtársra.<br />
<br />
Mi számít ma hazaárulásnak?<br />
Jogilag és emberileg is ?<br />
<br />
Elviekben ők testesítik meg az állampolgároknak a jogba vetett bizalmát.<br />
<br />
Ha ezt egyszer a klubban elmesélem :)) ilyen is csak NERisztánban lehet
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705395
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:53:11+01:00
2013-01-04T16:53:11+01:00
Mystes
http://blog.hu/user/254576
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18705281" class="reply_nick_399772" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18705281 );">@dr kíváncsivagyok</a>: Ha köll, ha nem köll, nyilván ahonnan kitiltanak, oda nem tudok kommentelni.<br />
<br />
Nálam nincsenek jobb/bal. Nekem van egy mondanivalóm, azt elmondom/danám több helyen is.<br />
<br />
Fentebb csak a tapasztalataimról számoltam be, hogy hol hogyan fogadták ezt. Szerintem tipikus módon.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705349
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:46:32+01:00
2013-01-04T16:46:32+01:00
Hunor Levente
http://blog.hu/user/252541
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18705237" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18705237 );">@isssti</a>: hiába erőlködsz, sík hülye vagy te mindenhez, nemcsak a kultúrához. <br />
először finomállítsd anyádat, te seggfej, aztán javasolj!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705281
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:37:37+01:00
2013-01-04T16:37:37+01:00
dr kíváncsivagyok
http://blog.hu/user/399772
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18705041" class="reply_nick_254576" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18705041 );">@Mystes</a>: <br />
"Elmondom nektek a tapasztalataimat: írok úgynevezett balos blogokra is, és a legtöbbről elég gyorsan kicenzúráznak/tak.<br />
<br />
Az úgynevezett jobbos blogokon még sosem cenzúráztak ki. "<br />
<br />
Hát , barátom,...akkor oda köll menni !
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705268
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:36:02+01:00
2013-01-04T16:36:02+01:00
Mystes
http://blog.hu/user/254576
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18705115" class="reply_nick_461207" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18705115 );">@jolaca</a>: Tévedés. Egyik kommentemben sem használtam ilyen hívószavakat.<br />
<br />
Egész egyszerűen arra szeretnék rámutatni, hogy az "ideológiai tisztaság" a baloldal sajátja. A jobbon meg a mosdatlanság/mocskolódás megy.<br />
<br />
De! Egyik sem jobb a másiknál. Csak másféle.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705237
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:31:36+01:00
2013-01-04T16:31:36+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18705165" class="reply_nick_252541" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18705165 );">@Hunor Levente</a>: Mindig élmény kulturált-civilizált emberekkel eszmét cserélni, értelmes-érdemi ügyekben: sajnos jelen esetben egyik sem áll fenn..<br />
Talán javasolnék egy finomállítást stílusodon - még a végén lejáratod ezt a szent ügyet, ami mögé voltál oly bátor beállni..
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705216
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:28:15+01:00
2013-01-04T16:28:15+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704757" class="reply_nick_769672" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704757 );">@cellular</a>: Változatlanul van egy erős érzésem, hogy a mostani "nagy" ügyek leghangosabb dobverői és kreálói boldogan tapsikoltak/szolgai m ód kussoltak a mostaninál sokszorta súlyosabb 2002-'10 közti anomáliák idején. <br />
És ez biza nagyon kikezdi a dolog hitelét.<br />
E konkrét ügy ennek jó példája: 24 órán belül a rendszer saját választ adott a problémára - de ezt itt meg se hallják/tok: csak folyik a nettó szájtépés..
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705201
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:26:00+01:00
2013-01-04T16:26:00+01:00
DezInf
http://blog.hu/user/769826
Szóval kinek a pap,kinek a papné:)
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705192
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:25:18+01:00
2013-01-04T16:25:18+01:00
DezInf
http://blog.hu/user/769826
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18705041" class="reply_nick_254576" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18705041 );">@Mystes</a>: <br />
<br />
Szerintem az sem nyerő ha herma cuccosban bemész egy falusi kocsmába. Vagy megvernek,vagy....<br />
Ez a két választás lehetséges,és nem te döntessz:)
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705165
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:20:16+01:00
2013-01-04T16:20:16+01:00
Hunor Levente
http://blog.hu/user/252541
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18703410" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18703410 );">@isssti</a>: most szerinted vagy kérdezed másoktól?<br />
akkora egy hülye vagy, hogy egy kibaszott értelmes mondatot nem tudsz leírni.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705115
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:14:09+01:00
2013-01-04T16:14:09+01:00
jolaca
http://blog.hu/user/461207
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18705041" class="reply_nick_254576" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18705041 );">@Mystes</a>: <br />
Feltehetően ugyanazon indulatszavak, cigány-zsidó-buzizások ott családiasabbnak hatnak.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705041
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:04:55+01:00
2013-01-04T16:04:55+01:00
Mystes
http://blog.hu/user/254576
Elmondom nektek a tapasztalataimat: írok úgynevezett balos blogokra is, és a legtöbbről elég gyorsan kicenzúráznak/tak.<br />
<br />
Az úgynevezett jobbos blogokon még sosem cenzúráztak ki.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18705038
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T16:04:31+01:00
2013-01-04T16:04:31+01:00
jolaca
http://blog.hu/user/461207
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704766" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704766 );">@J.László</a>: <br />
Drága, naivan körbetekintő barátom!<br />
<br />
Elárulom: az erdélyi székely/magyar nem ismerte saját körében a MI és TI fogalmát (volt ŐK, a többségiek). Nem jutott eszébe, hogy van nemzetvesztő és -oltalmazó. Volt ellenben renegát és magyarságára büszke, nyelvét igényesen pallérozó. A renegát a Hatalomhoz pártolt, a könnyű utat, bőségesebb asztalt választva. Kikerültük az utcán, bélyeget kapott. Mert szélkakas volt; ma is az. Sokukról tudok. De nem kell bemutatnom a fajtáját, jól ismered. Az ilyenen itt is, ott is a stigma megmarad.<br />
<br />
A megosztás itteni exporttermék. Az új nemzetpolitikai kurzus áldása. A Szellemi Vezető találmánya, személyes ottani kampányolásának eredménye. Törpe frakciók mesterséges, megtámogatott létrehozása - egyelőre teljes csőddel minden szomszédnál, mert a kisebbségi lét egészségesen gyanakvóvá teszi az embert. Azaz mégsem eredménytelenül: a románság sokat köszönhet ennek, nevető harmadikként. Semmit sem kell tennie, csak kivárnia, amíg ölébe pottyan egy Marosvásárhely, Szatmárnémeti. Vagy örömmel hallgatja, amint a székelyudvarhelyi Szász úr, a Magyar Polgári Párt (micsoda véletlen!) elnöke arra biztatja hirdetésekben a saját szavazóit, hogy az RMDSZ ellenében román pártra szavazzanak, csak mert az ő apró vérmagyar csapatát nem tudta listára vétetni.<br />
<br />
Ne légy hát álnaív! Amit Viktor a szórványmagyarságba sulykolt, az bűn! Az már nem egy saját pályás kuruc-labanc játszma. Az a kiszolgáltatott magyarság tönkretétele.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704884
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:43:04+01:00
2013-01-04T15:43:04+01:00
cellular
http://blog.hu/user/769672
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704831" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704831 );">@J.László</a>: Neked miért nem? Neked nem fontos a felsőoktatás jövője? <br />
<br />
Kibukik, mert a kormány nem mond igazat, és nem rendezett semmit. Nem tudom, észrevetted-e, hogy pl. közgáz és jogi szakokra 0 állami hely van. Amire van, és elvileg lesz 55.000 arról nincs szó, hogy ezt az állam ki is fizetné. Majd ha a költségvetésben is megjelenik ez az összeg...<br />
<br />
Másrészt nem látsz ellentmondást? Annyi hely lesz, mint 2 éve, viszont 16 szakon nem lesz állami hely. <br />
<br />
Valamint miért kell ez a mi-ti ellentét? Nem focicsapatokról van szó, hanem a jövőnkről, az országunkról. Nem engem kell neked legyőznöd, vagy fordítva. <br />
<br />
Szeretném, ha a kormány jól kormányozna. Te nem? Szerinted most jó, amit pl. a felsőoktatással csinálnak?
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704831
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:35:38+01:00
2013-01-04T15:35:38+01:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704814" class="reply_nick_769672" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704814 );">@cellular</a>:<br />
Igen, az a 3.) nagyon érzékeny pontotok azóta is. Ez mindig kibukik.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704814
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:33:14+01:00
2013-01-04T15:33:14+01:00
cellular
http://blog.hu/user/769672
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704689" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704689 );">@J.László</a>: <br />
1. és 2. igaz. <br />
<br />
A 3. nem, legalábbis a jelen állás szerint nagyon nem. <br />
<br />
És mint írtam, ez nem igen-nem eldöntendő kérdés. Van néhány üdítő kivétel, még az MSZP is azt nyilatkozta, hogy még él Magyarországon a jogállam. Szerintem ez sem ilyen egyszerűen eldönthető. <br />
<br />
Egyébként a fentiek miatt nem vagyunk még Fehéroroszország, vagy É-Korea. De nem is egy Németország. <br />
<br />
És persze, lehetőség van leváltani a kormányt, ez is a demokrácia jellemzője. A kormány viszont minden eszközzel igyekszik azon, hogy felé lejtsen a pálya, ez viszont kevésbé a demokráciák jellemzője. Tehát a kép árnyalt, és nem végletekben kell gondolkozni.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704775
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:29:31+01:00
2013-01-04T15:29:31+01:00
jolaca
http://blog.hu/user/461207
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704714" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704714 );">@isssti</a>: <br />
Ne duruzsolj, no!...<br />
Én nem olyan vagyok.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704774
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:29:24+01:00
2013-01-04T15:29:24+01:00
DezInf
http://blog.hu/user/769826
Ne etessétek a trollokat! Nem csak híznak,szaporodnak is :)<br />
Csak a munkájukat végzik,nem kell öket lenézni!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704766
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:28:36+01:00
2013-01-04T15:28:36+01:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704730" class="reply_nick_461207" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704730 );">@jolaca</a>:<br />
Kiket takar vajon a "megosztottátok"?
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704757
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:27:32+01:00
2013-01-04T15:27:32+01:00
cellular
http://blog.hu/user/769672
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704698" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704698 );">@isssti</a>: Ez egy 2 napig tartó hír, a hullámaival együtt. Ezek most a hullámai. Ha megnézed a regisztráció vagy a felsőoktatás kérdését, ott már jóval tovább tartó hullámok vannak. Nem gondolom, hogy elvenné ez a másról a hangsúlyt. <br />
<br />
Nem hiszem ,hogy mindig csak és kizárólag a legfontosabb dolgokról kéne beszélni. <br />
<br />
Vannak gasztro blogok is, sok kommenttel. Akkor azok is elveszik a hangsúlyt más lényegesebb dologról?
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704730
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:24:13+01:00
2013-01-04T15:24:13+01:00
jolaca
http://blog.hu/user/461207
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704622" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704622 );">@J.László</a>: <br />
Ne aggódj, azt a hajót feszes kötelekkel fogják a gránittömbhöz kötni. Tudod, amibe Törvényt véstek. Megváltoztathatatlant.<br />
<br />
Erdélyt meg ne bántsd: ott születtem. Egy család voltunk, azt is megosztottátok.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704714
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:21:48+01:00
2013-01-04T15:21:48+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704683" class="reply_nick_461207" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704683 );">@jolaca</a>: Köszi a szimpatikus-kedves szavakat! Mindig jólesik mértéktartó, jó balanszérzékű emberekkel társalogni!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704698
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:20:11+01:00
2013-01-04T15:20:11+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704668" class="reply_nick_769672" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704668 );">@cellular</a>: Te is tudod, mindketten-mindannyian tudjuk miről van szó: egy ilyen műcsontra csak azok ugranak..<br />
Ezzel persze semmi baj - szívetek joga! <br />
Csak olyan kár, hogy ezzel pont a lényegi problémákról veszitek el a hangsúlyt..
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704695
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:19:36+01:00
2013-01-04T15:19:36+01:00
Dzoltán55
http://blog.hu/user/755006
1981 óta nem történt hasonló az íróval.Félnek a jobboldali kormányok,emlékszem 1991-ben egyes MDF-es politikusok beakarták tiltani a Rádiókabarét.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704689
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:18:55+01:00
2013-01-04T15:18:55+01:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704647" class="reply_nick_769672" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704647 );">@cellular</a>:<br />
Ezek feltételezések.<br />
<br />
1. Az ÁB elmosott egy kormány számára fontos törvényt.<br />
<br />
2. A köztársasági elnök lemondott egy balhé miatt.<br />
<br />
3. A tüntető diákok követeléseit teljesítik, nem pedig lövetnek rájuk vagy agyba-főbe veretik őket a Rádió udvarán a közrendet egyébként biztosítani képtelen rendőrséggel.<br />
<br />
Ezek tények. Egyúttal ezek nem kimondottan a diktatúra szokásos attribútumai. Erre próbáltam rávilágítani.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704683
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:17:46+01:00
2013-01-04T15:17:46+01:00
jolaca
http://blog.hu/user/461207
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704626" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704626 );">@isssti</a>: <br />
Te meg büszkén kiálltál a politikai prostituáltak utcasarkára.<br />
Érezd jól magad; fizető kliens/megrendelő akad bőséggel.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704676
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:16:32+01:00
2013-01-04T15:16:32+01:00
lyia (törölt)
http://blog.hu/user/408921
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704544" class="reply_nick_769672" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704544 );">@cellular</a>: Nem akarok offolni, de azért ide kívánkozik, hogy a szintén exFideszes Stumpf István is egyetértett a határozattal, nem kevésbé Szalay Péter, aki pedig a mai kormánypártok vezető politikusainak sajtóügyeiben látta el a jogi képviseletet (többek közt Orbán Viktor, Kövér László, Áder János), ezenkívül olyan ismert jobboldali személyiség, mint a Heti Válasz főszerkesztője, az első<br />
Orbán-kormány szóvivője, Borókay Gábor jogi képviseletét is ellátta korábban, tehát valszeg nem kifejezetten MSZP-és.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704675
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:16:28+01:00
2013-01-04T15:16:28+01:00
Victor McKerguelt
http://blog.hu/user/752503
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704385" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704385 );">@isssti</a>: Azért egy ősi magyar család nevét illene tudnod leírni....<br />
<br />
"Szilveszter délután van, és ahelyett, hogy az estére készülve segítenék a konyhában, könnyű fehér borokkal megtámogatva, ezt körmölöm, olykor ingerülten kiüvöltök a szobámból, hogy kuss má’, dolgozom. Pedig ez nem is rendes dolgozás, csak hazafias házi föladat, mert úgy vagyok, mint a nyúl a medvével viccben, hogy szőrös is vagy, büdös is vagy, de ha egyszer már megígértem a gyerekeknek.."<br />
E.P. cikkének vége neked is szól.<br />
Ittavégefusselvéle
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704668
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:16:08+01:00
2013-01-04T15:16:08+01:00
cellular
http://blog.hu/user/769672
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704626" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704626 );">@isssti</a>: Feltennéd az éves fizetésed erre a kijelentésedre? Hogy @jolaca és a többiek mind hallgattak az elmúlt években? <br />
<br />
Jól hangzik persze, leírva is jól mutat, csak az igazságtartalma kérdőjelezhető meg erősen. De jó úton vagy, a fikció sok irodalmi műben fellelhető :-)
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704647
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:12:40+01:00
2013-01-04T15:12:40+01:00
cellular
http://blog.hu/user/769672
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704578" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704578 );">@J.László</a>: Miért dőlne meg? Ha többségben lesznek a fidesz-lojális fidesz párttagok az AB-ben, akkor Áder hiába nyújtja be, ők átengedik. <br />
<br />
Áder meg csak formai okokat észrevételezett, azt nem tudta, hogy az átmeneti rendelkezések közül törli az AB a regisztrációról szóló részt, és így tartalmilag is vizsgálhatja azt. <br />
<br />
2 lehetőség van: <br />
- színjáték volt, de elcseszték, és végül elkaszálódott a tv. <br />
- Áder igyekszik valóban nem a fidesz bábja lenni. Persze azért hű a pártjához, de igyekszik az önállóság látszatát kelteni. <br />
<br />
Összefoglalva, nem dőlt meg semmi, amit mondtam, az még áll. Sőt, a Nemzeti Bank függetlensége is odalesz. <br />
<br />
A diktatúra vs. demokrácia meg nem egybites. Ukrajnában demokrácia van? ÉS Oroszországban? A moldáv demokrácia és a német demokrácia között van-e különbség? Demokrácia volt-e a '701-es években Magyarország É-Koreához képest? <br />
<br />
A demokrácia vs. diktatúra kérdés nem IGEN-NEM felelettel eldönthető. Kicsit fárasztó, hogy mindig a nulláról kell kezdeni ezt magyarázni.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704626
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:10:40+01:00
2013-01-04T15:10:40+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704428" class="reply_nick_461207" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704428 );">@jolaca</a>: Ahogy mondod: teljesen le is vagyok sújtva! Egyszersmind csodállak is benneteket, bátor új demokratákat, kik a megelőző években ugyan hallgattatok, de most, hogy veszélyben a haza és demokrácia: ti bátran kiálltok az ilyen fajsúlyos ügyekben!<br />
Készül-e már róla a Helsinki jelentés? Remélem igen!<br />
ENSZ BT-be vele!!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704622
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:10:13+01:00
2013-01-04T15:10:13+01:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704576" class="reply_nick_526945" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704576 );">@MIx</a>:<br />
Azt a 9. és 12. pontot nem kellett volna. <br />
<br />
A Nemzeti Bank felteszem, nem úgy volt értve, hogy úgymond "független", azaz hogy az elnöke majd amolyan elszabadult hajóágyúvá változik.<br />
<br />
Az Unió itt természetesen Erdéllyel való uniót jelent. Ne haragudj, ez maga a faszizmus. A 9. pont pedig az überfaszizmus. Ejnye-ejnye.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704605
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:07:49+01:00
2013-01-04T15:07:49+01:00
tomwar
http://blog.hu/user/137893
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704514" class="reply_nick_476565" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704514 );">@Lucky Larry Silverstein</a>: Az elso mondatot torold, nem ehhez a hozzaszolasomhoz tartozik. <br />
Kapkodok....kar, hogy MGM mar nem olvashatja:-)
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704587
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:05:22+01:00
2013-01-04T15:05:22+01:00
tomwar
http://blog.hu/user/137893
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704514" class="reply_nick_476565" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704514 );">@Lucky Larry Silverstein</a>: Tudom, azert irtam alapitot. <br />
Ironia? Hmmm...furcsa fogalmai vannak errol egyeseknek.<br />
Azert egyben biztos vagyok: MGM meg egy sort sem olvasott Esterhazytol, de mar szidja.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704582
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:04:39+01:00
2013-01-04T15:04:39+01:00
jolaca
http://blog.hu/user/461207
Annyira jó érzés olvasni, ahogy az itt összesereglett szellemi nagyságok kiosztanak egy firkászt!<br />
<br />
Gondolom, mindkét oldal letett már valamit az asztalra. Az egyik néhány könyvet, a másik lojalitási nyilatkozatot meg egy-két jelentést...
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704578
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:04:04+01:00
2013-01-04T15:04:04+01:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704544" class="reply_nick_769672" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704544 );">@cellular</a>:<br />
Az AB-nak úgy tudom, lehet, hogy tévedek, a "fideszes" Áder nyújtotta be véleményezésre a törvénytervezetet. Ha így van, akkor azt hiszem, megdől az általad felvázolt elmélet.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704576
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:03:59+01:00
2013-01-04T15:03:59+01:00
MIx
http://blog.hu/user/526945
Mit kiván a magyar nemzet.<br />
Legyen béke, szabadság és egyetértés.<br />
<br />
1.Kivánjuk a' sajtó szabadságát, censura eltörlését.<br />
2.Felelős ministeriumot Buda-Pesten.<br />
3.Évenkinti országgyülést Pesten.<br />
4.Törvény előtti egyenlőséget polgári és vallási tekintetben.<br />
5.Nemzeti őrsereg.<br />
6.Közös teherviselés.<br />
7.Urbéri viszonyok megszüntetése.<br />
8.Esküdtszék, képviselet egyenlőség alapján.<br />
9.Nemzeti Bank.<br />
10.A' katonaság esküdjék meg az alkotmányra, magyar katonáinkat ne vigyék külföldre, a' külföldieket vigyék el tőlünk.<br />
11.A' politikai statusfoglyok szabadon bocsáttassanak.<br />
12.Unio.<br />
Egyenlőség, szabadság, testvériség!<br />
<br />
164 év óta még mindig sok kérdés aktuális!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704563
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T15:01:56+01:00
2013-01-04T15:01:56+01:00
lyia (törölt)
http://blog.hu/user/408921
A közmédia lassan eljut arra a szintre, hogy Orbán Viktorral együtt az égre nézzenek, és a Sötétség délben Rubasovjával szólva kijelentsék:<br />
<br />
"Mi hoztuk el az igazságot, a mi szánkból azonban hazugságnak hangzott. Elhoztuk nektek a szabadságot, a mi kezünkben azonban korbácsnak látjátok... A jövő ígéretét hoztuk, de akadozott a nyelvünk és csak kutyaugatás szólt a szánkból..."
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704544
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:59:25+01:00
2013-01-04T14:59:25+01:00
cellular
http://blog.hu/user/769672
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704118" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704118 );">@J.László</a>: Ehhez annyit, hogy a 2/3-dal beválasztott alkotmánybírák nem értettek egyet a döntéssel. <br />
<br />
De lassan lejár a maradék nem fidesz párttag alkotmánybírák mandátuma. Tehát a teljes hatalomátvétel az AB-ben csak most fog elkövetkezni. <br />
<br />
Úgyhogy ez volt talán az AB utolsó értékelhető szakmai döntése. <br />
<br />
Gúnyolódhatsz, neked biztos tetszik, hogy parlamenti képviselő párttagok válnak alkotmánybíróvá. Nem is a párthovatartozás színe a lényeg, hanem, hogy ez a szempont. Neked ez biztosan tetszik. <br />
<br />
Egyébként sosem volt Magyarországon diktatúra, a fidesz hazudik, amikor annak nevezi a szocializmust. Hiszen 4 évente választás volt, hatalmas részvétellel, és így nert a kedvenc párt. Annyira demokratikus volt, hogy néha több jelölt közül is lehetett választani.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704525
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:56:32+01:00
2013-01-04T14:56:32+01:00
Lucky Larry Silverstein
http://blog.hu/user/476565
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704491" class="reply_nick_673356" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704491 );">@J.László</a>: Milyen német? A Nobel díjra javasló német lehet zsidó is. <br />
<br />
Ha külföldön írnak Eszterházyról akkor ő magyar. Nyehehe.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704516
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:55:23+01:00
2013-01-04T14:55:23+01:00
TrueY
http://blog.hu/user/248497
Ezentúl "nagy" írók csak az Új Színházat ajánlhatják... Csak hát ki a nagy író???
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704514
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:55:14+01:00
2013-01-04T14:55:14+01:00
Lucky Larry Silverstein
http://blog.hu/user/476565
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704464" class="reply_nick_137893" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704464 );">@tomwar</a>: Sajnos az Antagon zsidója már bannolta MGM-et, de tőle tudom hogy a neve amolyan irónia féle.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704491
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:52:55+01:00
2013-01-04T14:52:55+01:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704419" class="reply_nick_46253" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704419 );">@is</a>:<br />
A német a földkerekség legagymosottabb népe. Még nálatok is jobban ki vannak lúgozva.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704464
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:49:09+01:00
2013-01-04T14:49:09+01:00
tomwar
http://blog.hu/user/137893
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18703845" class="reply_nick_765670" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18703845 );">@MetroGoldwinMayer</a>: MGM, azert ne szavarjon, hogy az MGM alapitoi kozott zsido is van...
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704428
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:44:39+01:00
2013-01-04T14:44:39+01:00
jolaca
http://blog.hu/user/461207
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704385" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704385 );">@isssti</a>: <br />
Ezt percekkel ezelőtt már leírtad.<br />
Csak és kizárólag az átküldött szövegeket adhatod le? - megalázó lehet...
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704419
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:43:42+01:00
2013-01-04T14:43:42+01:00
is
http://blog.hu/user/46253
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704199" class="reply_nick_498001" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704199 );">@Anti Anyag</a>: Szegény németek, a teljes náci múltjukkal a hátuk mögött nem bírják felismerni, hogy ez a csákó szélsőséges! Még Nobel-díjra is javasolják folyton! Istenem, a világot félrevezetik, de vagy nekünk TE, aki megvilágítod, hogy felismerjük, hogy ki szélsőséges! Te vagy a fény az éjszakában! Gyere, dolgozz a lámpagyárban!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704386
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:39:17+01:00
2013-01-04T14:39:17+01:00
is
http://blog.hu/user/46253
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18703792" class="reply_nick_498001" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18703792 );">@Anti Anyag</a>: Legalábbis ezen a héten. Jövő héten azok lesznek szélsőségesek, akik akkor mondanak valami neked nem tetszőt. Akkor esetleg Eszterházy lesz OK, mert ő éppen olyat mond.<br />
<br />
Várjuk a CÖF tüntetését a regisztrációért, ahogy megígérték múlt héten!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704385
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:39:15+01:00
2013-01-04T14:39:15+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704291" class="reply_nick_752503" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704291 );">@Victor McKerguelt</a>: Ez az Eszterházy egy valódi hős, most látom csak! Nem is tudom hogy heverhet ki egy ilyen tragédiát! Majd egy teljes mondatát kihúzták és majd egy teljes napig elnézést sem kértek tőle ezek a fasiszták!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704344
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:34:17+01:00
2013-01-04T14:34:17+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704287" class="reply_nick_233374" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704287 );">@Aureliano Buendía ezredes</a>: Mondom hogy fasisztàk! Ki kéne mindet végeztetni ès visszahozni a lövöldözős demokratákat-teljesen egyetèrtek veled!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704328
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:32:56+01:00
2013-01-04T14:32:56+01:00
jolaca
http://blog.hu/user/461207
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704199" class="reply_nick_498001" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704199 );">@Anti Anyag</a>: <br />
Ennek a "csákónak" a gerincességét és munkásságát egy egész ország haladó szellemű - olvasni tudó - polgársága elismerte, olyan korban, amikor ez a kiállás nem volt éppenséggel általános. Nem tudom, témában vagy-e, miről beszélek. Ha nem, kissé furcsának tartom a fanyalgásodat.<br />
<br />
Másik eshetőség: akkoron is irritált E. hangneme. Ha így van, nem vagy egyedül, sokan tapsolnak ma is az akkori előtapsolók közül.<br />
És milyen jól megélnek!...
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704324
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:32:44+01:00
2013-01-04T14:32:44+01:00
egyjózsi
http://blog.hu/user/597598
...ha a jelenlegi rezsimnek nem kell Esterházy, ne hívják meg. De ha a véleményét kérik, azt tartsák tiszteletben! Legfeljebb lehetőségként ajánlanám a szerkesztőnek az alábbi szöveget saját hangjával bemondani: ...a szerkesztőség, mint a NER hűséges kiszolgálója, nem ért egyet a "zsidó" felmenőkkel is rendelkező íróval, s nem ajánlja senkinek a Nemzetit, mindaddig, amíg azt egy "igaznagymagyar" nem igazgatja!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704297
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:29:08+01:00
2013-01-04T14:29:08+01:00
Szociknak vége
http://blog.hu/user/765670
*Most kapcsoltak hogy nehéz lesz forradalmat csinálni rezsicsökkentés idején.<br />
<br />
Igy most Eszterházy lett a fontos, hiszen ez legalább annyi embert érint, mint a rezsi...:)*
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704291
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:28:26+01:00
2013-01-04T14:28:26+01:00
Victor McKerguelt
http://blog.hu/user/752503
"Az interjút Bódi Mátyás készítette, főnöke Mucsányi Marianna, az egész pedig Kránitz Balázs alá tartozik. Nem vagyok oknyomozó riporter, nem tudom, pontosan mi történt. Szerintem valamelyiküknek munkaköri kötelessége volna válaszolni, sőt, már e cikk előtt illett volna engem valami hazugsággal etetni, hogy mondjuk nem fért bele az időbe, vagy hogy nem ajánlottam konkrét műsort, és eszükbe nem jutott, hogy engem cenzúrázzanak, épp ellenkezőleg!<br />
<br />
Egyébként a barátságosan lezajlott interjú után csak előbújt a gyanakvásba öltözött vátesz, aki vagyok, és írtam egy mailt: az „időkre” való tekintettel, noha ugyan elképzelhetetlen, de ha mégis az adódna, hogy a nemzeti színházas ajánlásomat cenzúrázni kell, ahhoz értelemszerűen nem járulnék hozzá, így akkor az egész interjúhoz sem. És persze azonnal meg is írnám az egészet :) Amire Bódi megnyugtatott, hogy a Nemzeti Színházzal fog kezdődni december 25-én (a szeretet ünnepe! – EP) az ajánló.<br />
<br />
Mindenesetre addig, amíg nem látunk ebben a mérhetetlenül jelentéktelen ügyben tisztán, ímhol egy lópikula, osszák szét egymás közt." (E.P.)<br />
ÉS, ma.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704287
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:28:05+01:00
2013-01-04T14:28:05+01:00
Aureliano Buendía ezredes
http://blog.hu/user/233374
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704235" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704235 );">@isssti</a>: Gyönyörű eufemizmus tüntetőknek nevezni a randalírozó náci csürhét. <br />
<br />
"hogy egy írónak a műsorából majd egy teljes mondatot kihúztak" - azt a mondatot, ami a Kedves Vezetőnek kellemetlen volt. <br />
<br />
"egy teljes napba telt a felelős fenyítése" - ha lemondott volna a rádió teljes vezetése + egy-két politikus, aki ezeket pozícióba rakta, akkor lett volna meg a fenyítés. Ez így parasztvakítás és hazugság.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704235
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:21:47+01:00
2013-01-04T14:21:47+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704120" class="reply_nick_233374" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704120 );">@Aureliano Buendía ezredes</a>: Ja,ezek azok, akik tüntetőket lövettek? Micsoda egy fasiszta rezsim..de mondok valamit, ez mind semmi ahhoz képest, hogy egy írónak a műsorából majd egy teljes mondatot kihúztak..és majd egy teljes napba telt a felelős fenyítése, majd az elnézéskérés! Még egy sima kivégzés sem volt miatta! Hát ez a demokrácia fasisztoid megcsúfolása -remélem már Te i s érzed a helyes súlyokat!!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704199
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:17:40+01:00
2013-01-04T14:17:40+01:00
Anti Anyag (törölt)
http://blog.hu/user/498001
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18703865" class="reply_nick_461207" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18703865 );">@jolaca</a>: Ha egyszer ez a csákó szélsőséges, miért ne kellene kirekeszteni?<br />
<br />
Gondolod, hogy olyanok csak a jobboldalon vannak?
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704160
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:14:14+01:00
2013-01-04T14:14:14+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704094" class="reply_nick_765670" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704094 );">@MetroGoldwinMayer</a>: Az nem jó hír. Mondjuk szerencsére Fenti írót ez nem feltétlen érinti: csináljuk meg!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704120
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:09:44+01:00
2013-01-04T14:09:44+01:00
Aureliano Buendía ezredes
http://blog.hu/user/233374
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704078" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704078 );">@isssti</a>: Mulass csak. Én viszont bele tudok majd nézni az unokáim szemébe, mert egyetlen rezsimnek sem lettem elvtelen kiszolgálója. Pláne nem egy ilyen fasiszta rezsimnek.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704118
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:09:37+01:00
2013-01-04T14:09:37+01:00
J.László
http://blog.hu/user/673356
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18703630" class="reply_nick_735710" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18703630 );">@Békemenet a diákok ellen? Sunyi, aljas csürhe!</a>:<br />
"Itt az idő, most kell elzavarni a diktátorokat!"<br />
<br />
Hiába, tort ül a diktatúra. Az alkotmánybíróság megsemmisít egy törvénytervezetet. Lemond a köztársasági elnök, ha balhéba keveredik. A "télirózsás" diákokat nem a cigányfajvédő rendőrséggel veretik laposra, hanem elfogadják a követeléseiket. Hogy azt a diktatúráját neki!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704103
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:08:07+01:00
2013-01-04T14:08:07+01:00
szomorutojas
http://blog.hu/user/50608
Kissé túllihegett ez a kérdés, egy szerkesztőnek jogában áll megvágni (vö. szerkeszteni) a riportokat, beszélgetéseket, a műsorát. A szempontjait lehet kritizálni, de kár a jogát elvitatni.<br />
Ennek tükrében az MTVA nyilatkozata kissé másként hangzik, sokkal inkább gúnyosnak, merthát a szerkesztőnek jogában áll szerkeszteni, kivéve ha a műsorrészletet a Nagy Író állította össze.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704096
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:07:28+01:00
2013-01-04T14:07:28+01:00
kpityu2
http://blog.hu/user/34587
- Tessék itt a pénzed!<br />
- Na, és a többiek?<br />
- Mit törődsz velük, hát nyertek ők?
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704094
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:07:20+01:00
2013-01-04T14:07:20+01:00
Szociknak vége
http://blog.hu/user/765670
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18704078" class="reply_nick_410739" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18704078 );">@isssti</a>: Mostanában az ENSZ is antiszemita, pfejj! Mondjuk basznak rá.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704078
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T14:05:26+01:00
2013-01-04T14:05:26+01:00
isssti
http://blog.hu/user/410739
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18703614" class="reply_nick_233374" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18703614 );">@Aureliano Buendía ezredes</a>: Csak simán mulatok rajtatok, új demokraták. Megkapó, ahogy a hazáért aggódtok ilyen fajsúlyos ügyekben..szerintem azért egy ENSZ Bt-t simán megérne az ügy. Csináljátok meg, húzzatok bele!
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18704022
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T13:59:07+01:00
2013-01-04T13:59:07+01:00
Jenyei
http://blog.hu/user/4960
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18703602" class="reply_nick_764304" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18703602 );">@Rendíthetetlen Álamkatona</a>: Pozsonyi meg van sértődve, és duzzog, mert a rohatt-mocsok-eju kinézi a jobb társaságból azt, aki buzizik.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18703921
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T13:49:12+01:00
2013-01-04T13:49:12+01:00
hímszarvas
http://blog.hu/user/532898
Az ember fia azt hihette, hogy 1848-ban ez a kérdés már egyszer eldőlt.<br />
Aztán 1956-ban esetleg megint.<br />
Majd talán 1989-90 környékén.<br />
Ezek a s€ggnyalók soha nem halnak ki, és semmiből nem tanulnak?<br />
Szervilis félemberek (se).
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18703906
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T13:46:50+01:00
2013-01-04T13:46:50+01:00
jolaca
http://blog.hu/user/461207
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18703845" class="reply_nick_765670" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18703845 );">@MetroGoldwinMayer</a>: <br />
Hűha, szevasz! Átjöttél?<br />
<br />
Nos, "odaát" tisztelettel leművelteztelek - bocsánat! Ezután a kommented után visszakozom, itt mind tartalmilag, mind ortográfiailag leszerepeltél.<br />
<br />
Igazán sajnálom. A szevasz után meg is szakítom Veled a párbeszédet.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18703891
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T13:45:02+01:00
2013-01-04T13:45:02+01:00
Zedder
http://blog.hu/user/350178
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18703845" class="reply_nick_765670" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18703845 );">@MetroGoldwinMayer</a>: ilyen névvel max te vagy itt a zsidó, miközben Esterházy ősmagyar család sarja.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18703883
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T13:44:23+01:00
2013-01-04T13:44:23+01:00
Aureliano Buendía ezredes
http://blog.hu/user/233374
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18703845" class="reply_nick_765670" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18703845 );">@MetroGoldwinMayer</a>: Egy hónap alatt 827 hozzászólás, mind akkora faszság, hogy leszakad tőle az ég. Téged is az agitprop osztályról szalajtottak.
https://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban/full_commentlist/1#c18703866
Válasz erre: Szabályzati pontosítás: híres íróknak szabad nemzetizni a közrádióban
2013-01-04T13:42:40+01:00
2013-01-04T13:42:40+01:00
DezInf
http://blog.hu/user/769826
<a href="http://antagon.blog.hu/2013/01/04/szabalyzati_pontositas_hires_iroknak_szabad_nemzetizni_a_kozradioban?fullcommentlist=1#c18703845" class="reply_nick_765670" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18703845 );">@MetroGoldwinMayer</a>: <br />
<br />
Te Stefi,ez nem a kuruc.<br />
Ez magyar domain,csak szólok:)